יום שבת, 5 בנובמבר 2011

פודפודים

אני, לבעלי היקר- "תגיד, אם חסרה לי גרב, אתה חושב שגרב לבנה תלך עם גרב ירוקה וחולצה אדומה? ואיפה לעזאזל השנייה כשצריך אותה?"

"לא-א-א-ק-י... איפה הגרב? אתה לא יודע שגרב זה לא משחק? הנה עצם, את זה אתה יכול לנשוך כמה שתרצה..."

ברוכים הבאים ל"מדור לחיפוש קרובים"- למי שניחש (ומהר, יש לומר :-) )- בקופסא הזו נמצאות כל הגרביים הבודדות בביתינו, עד למכונה הבאה שתזווג זיווגים ותשדך בודדים אחד לשני.

(וידוי קטן- אני איילת, ואני אוהבת לזווג גרביים. לא אוהבת ספונג`ה, מסתדרת עם כביסה וגיהוצים, הדחת כלים- בכיף, אבל רק תנו לי לזווג גרביים ואני מאושרת :-) ) וכיאה למישהי שאוהבת זיווגים כאלו, היה די מתבקש לארגן קופסא שתשמור על הגרביים שלא מצאו בן זוג זמני, עד לפעם הבאה שהפרטנרית תחזור לבן זוגה האוהב.


ולעניין אחר- לפני כמה חודשים טובים תקף אותי חשק לצמר, אבל בגלל שבעוונותי אני לא יודעת לסרוג (את זה אני משאירה לאמא שלי ולאחותי, שניסו כמה פעמים ללמד אותי וזה לא לגמרי הלך- אבל אני אופטימית שיום אחד זה עוד יקרה...) החלטתי לחזור לאהבה ישנה, לעשיית פודפודים.




אני לבעלי היקר, עם 38 ומשהו מעלות חום ואף סתום- "אתה יודע מה בא לי לעשות? פודפודים!"

בעל שלא מבין מצוננית- "מה בא לך לעשות??"

אני, מנסה שוב- "פודפודים, פודפודים... אתה יודע, כאלו קטנים, צמריריים וצבעוניים.."





אז גם אחרי שעברה לי שפת ה"מצוננית", ובגלל שאהבתי את השם- השם נשאר גם כשהאף חזר לעצמו, ובמשך תקופה לא קצרה שולחן העבודה שלי התמלא בפודפודים צבעוניים כאלו ואחרים.

וכדי לשלב עם משהו אחר שאני אוהבת, אחד המאכלים היפניים והיותר אסתטיים שיש בעיניי- נוצרו הפודפודים הבאים-







וגם התווסף פודפוד בצורת אפרוח (כולל ביצה לבנבנה ותואמת).




נראה שהוא בעניין של לשיר, אז כנראה שכשיגדל יום אחד, נעמי פולני תיקח אותו ל"תרנגולים".

שבת שלום ושבוע טוב לכולם!

איילת

22 תגובות:

  1. פודפודים! הרגת אותי...

    השבמחק
  2. אהבתי את הסושי!!! מקסים מקסים

    השבמחק
  3. איזו יצירתית את!

    השבמחק
  4. אילו רעיונות מקסימים!!! (ווידוי קטן - גם אני חובבת זיווגי גרביים :-))

    השבמחק
  5. מסכימה עם טל- הסושי פשוט מקסים! בעצם הכל...

    השבמחק
  6. איזה מדליקים הפודפודים!
    וגם אהבתי מאוד את הרעיון של המדור לחיפוש קרובים...

    השבמחק
  7. מעולה!
    מקורי ביותר... סחתיין. אמשיך לעקוב.

    השבמחק
  8. מה! זה איך עשית?! :)

    השבמחק
  9. שואלת על הפודפודים או הקופסא?
    אשמח להסביר אם תרצי (או תרצה?)

    השבמחק
  10. על הפודפודים!
    ואני בחורה. :)

    השבמחק
  11. אז ככה-
    את יודעת לעשות פונפונים? (אם לא, אוכל לפרט בתגובה נוספת)- בגדול, לכדורי הסושי התחלתי ללפף חוט צמר לבן, כשבאמצע שילבתי חוטים בגוונים שונים (כתום, צהוב וכו'), ובסוף- כמה שכבות שחורות (שמרכיבות את האצה). כשגוזרים את זה, השחור נשאר בחוץ ורואים את החלק הפנימי, כמו בצורה שיצאה כאן. בהצלחה!

    השבמחק
  12. אני לא יודעת לעשות פונפון בכלל :(

    השבמחק
  13. קצת קשה להסביר במילים, אבל מצאתי לך סרטון ברור ברשת שמראה איך עושים את זה- שלב אחרי שלב... בהצלחה!

    http://homeaid.xnet.co.il/%D7%94%D7%93%D7%A8%D7%9B%D7%94-253-%D7%94%D7%9B%D7%A0%D7%AA-%D7%A4%D7%95%D7%A0%D7%A4%D7%95%D7%9F-%D7%9E%D7%A6%D7%9E%D7%A8.aspx

    השבמחק
  14. מקסים! נורא חמוד!<3

    השבמחק
  15. ממש מדליק.
    אתנחתא משמחת בימים ששומעים רק על הצרות של האנשים.
    ערב טוב!

    השבמחק
  16. קראתי ואהבתי מאוד! אני חושבת לאמץ את המדור לחיפוש קרובים - בהחלט נחוץ אצלי ביית. בפודפודים אני פחות טובה :-)

    השבמחק