יום שני, 23 בדצמבר 2013

סימני דרך

אני ממש אוהבת שלטים.

כיף לי לטייל בדרום הארץ, ולהזהר מיעלים שחוצים.



לעבור כל יום בדרך הביתה, ולראות שיש לנתניה 12 (!) ערים תאומות.
או בנסיעה בתקופה הסטודנטיאלית, באוטובוס הנוסטלגי 369 ובחזרה דרומה להורים- במרכז קרית גת, לראות שלט שמצביע על המרחק ממנה לערים אחרות שמזכירות אותה מאד- לוס אנג'לס, לונדון, ברלין ופריז.

גם היום, כשאני רואה שלט שמשעשע אותי, אני אוספת אותו איתי הביתה, במצלמה.

ובפוסט כאן- יהיו יותר תמונות ופחות מילים... ובסוף, גם קצת שלטים ביצירה עצמית.

-----------------------------------------------------------------------------------------

ז'אנר "זהירות, חיות בדרך":

דרום אפריקה, טזאנין- זהירות, קרנף בדרך. (או לפחות, זו צללית שהכי נראית כמו קרנף. בכל מקרה, חיה שכדאי להזהר ממנה...)



ארה"ב, סנטה קלרה- זהירות משפחת ברווזים חוצה את הכביש-



ואחד הקלאסיים, בבאזל- זהירות, מומין לפניך-



ועוד אחד מבאזל- אין כניסה לגלידה ולצ'יפס-



במעבר ליבשת אחרת- ולארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות... לא תמיד ברור לי איפה האמריקאים צוחקים, ואיפה הם רציניים לגמרי :-)

ביוטה, באמת שבאמצע שום מקום.


שלט נהדר בכניסה לחנות יין-



והמשעשע מכולם, בעיניי- שתיים בצהרים, בחנות בבברלי הילס-



אחרון חביב, תוצרת הארץ- שלט שאהבתי במיוחד. בכפר הסטודנטים "איילים" שבדרום, ציונות במיטבה.
בכניסה למתחם- רואים את השמים הכחולים-כחולים, דרך השלט הזה, שעשוי בעבודת פרזול יפיפיה-



------------------------------------------------------------------

תודה שאתם כאן! ושיהיה שבוע טוב לכולנו.

איילת

12 תגובות:

  1. איילת, כל כך כיף לקרוא את הפוסטים שלך, כל פעם מחדש אני נפעמת מהיכולות שלך, גם מהכתיבה וגם מהיצירות שלך הכל כך יפות! פשוט מקסים!!!

    השבמחק
  2. תודה מירי, כיף של תגובה :-)

    השבמחק
  3. איזה אוסף נהדר! והחיה באפריקה היא היפופוטם לדעתי. :-).

    השבמחק
  4. יוליק- יפהפה! במיוחד משמחת אותי העובדה שעם רוב התמרורים/שלטים האלה נפגשנו ביחד...

    השבמחק
  5. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  6. את משהו את... כשנראה שאת מגיעה לשיא יצירתי חדש, את מיד כובשת אצלי עוד אחד. איזה כיף אחת כמוך בבית :-) ארז, הרווחת !

    השבמחק
  7. כן, שלט משעשע ביותר :-)

    השבמחק
  8. תודה ריבי! ההימור הראשון שלי היה היפופוטם, ואז חשבתי שהוא לא חי בדר"כ מחוץ למים... או שאני טועה?

    השבמחק
  9. רק עכשיו הגעתי לזה, מקסים רציתי ללחוץ לייק כמה פעמים אחרי כל שלט. וכמה שאת כישרונית. כל הכבוד.
    קראתי גם את הפוסט הקודם, כולי דמעות. את מיוחדת, כבר יודעים את זה אבל אף פעם לא מיותר לציין את המובן מאליו :-)

    השבמחק
  10. תודה מיכל המקסימה! איזה כיף לקרוא את זה... מודה לך על המילים הטובות.

    השבמחק