יום שבת, 5 במאי 2012

טיזר בלוגולדת

אפריל-מאי, הרבה פריחה וחגיגיות באוויר, וגם שלושה ימי הולדת-


לי היתה יומולדת בשבוע שעבר, לאקי חגג יומולדת שנה, מתישהו עכשיו (נגיד שזה עכשיו... ניצלנו את יום העצמאות כדי לחגוג לו יומולדת ולתת לו "מעשר" מהמנגל- וככה הוא חגג לו עם חצי אנטריקוט וחמישה קבבים:-) המחיר היה לשים כתר טפשי עם פרחים על הראש, אבל הוא עמד בזה בגבורה).


לאקי


ואפילו יומולדת חצי שנה לבלוג.


לא נחגוג? בטח נחגוג....


האמת, שהרעיון מסתובב לי בראש כבר שבועיים, לארגן בלוגולדת ולתת שתי (!) מתנות לשניים מהקוראים/קוראות שלו, אבל בגלל אילוצים כאלו ואחרים של השבוע האחרון- אחת מהן עוד לא לגמרי גמורה.


אז לצורך הטיזר- אסביר את כללי המשחק ומי בחבר השופטים, וממש בימים הקרובים גם המתנות עצמן יעלו לשיפוטכם והשתתפותכם.


השופט הראשי יהיה לאקי.






ללאקי יש חיבה כללית לכל דבר שהוא לא אמור לאכול, באופן ספציפי לניירות חשובים (ובמיוחד לחשבונות חשמל. בחודש האחרון הוא הביע את מחאתו על עליית המחירים על ידי אכילה של החשבון).


בתור ילד-יומולדת (עוד לא החלטנו אם הוא בן שנה או בן שבע, של שנות אדם...) הוא יהיה זה שיבחר את שני הזוכים- פשוט נרשום את כל השמות, וניתן לו כמעט לאכול לבחור שני פתקים. אם הוא יצטרך עזרה, נעודד ונתמוך בו מהצד.


למען ההגינות ובגלל שאין לי כוונה לקחת רו"ח/עו"ד שיפקח על ההגרלה, כל תהליך הבחירה יצולם, יתועד וישותף אתכם בהמשך.


מה תצטרכו לעשות? אחת (או יותר) מכמה אפשרויות-


1) להרשם לבלוג- אפשר להכניס כתובת מייל, או להרשם בעזרת מסרים אם אתם רשומים בתפוז. (אם נרשמתם במסר, עדכנו אותי כי אני לא רואה את השמות של מי שנרשם...) שימו לב שצריך לאשר את הרישום,באישור הקישור שישלח אליכם למייל- בלי זה הרישום לא תקף.


2) כבר מנויים של הבלוג הזה? מוזמנים להשאיר תגובה לרשומה הזו, או אפילו יותר טוב- לספר מה היתה הפתעת/מתנת יום-ההולדת הכי שווה שקיבלתם אי פעם :-)


3) פרסמו בפייסבוק/בלוג/אתר קישור לבלוג הקנדי הזה. אם לא מפריע לגולשים אחרים, אפשר גם בפורומים וקומונות בתפוז. (שלחו בתגובות כאן למטה קישור למקום שבו פרסמתם)


אם מישהו גם נרשם, וגם מפרסם לינק- זה יקנה זכות כפולה להשתתפות בהגרלה (ואפילו יותר אם תרצו, אפשר לעמוד ביותר מקריטריון אחד שרשום כאן למעלה).


בהזדמנות הזו אני רוצה לומר תודה לכל מי שמגיב או אומר מילה טובה כאן, במסרים או באופן אישי- זה ממש ממש משמח :-)


אבל כל זה יתחיל בעוד כמה ימים- ובינתיים, כרמז לשתי המתנות שיחולקו כאן-



המשך יבוא בקרוב...

13 תגובות:

  1. יומולדת שמח :)
    הב הב! אני בןשבע!

    השבמחק
  2. אוריאל רפאלי6 במאי 2012 בשעה 16:47

    המתנה הכי טובה שאפשר לקבל היא גור כלבים מתוק ביייייייייייייייייייייייי

    השבמחק
  3. מזל טוב לבלוגולדת ולשאר החוגגים!
    אני כרגע זקוקה למתנה חביבה שתרגיע את הנשמה ובעיקר תמנע ממני לגרד את עצמי לדעת... חשבתי לבקש אזיקים, אבל אני עדיין זקוקה לידיים שלי מידי פעם...
    אם לא זכיתי בפרס, לפחות אזכה לחגוג יום הולדת לחברה טובה. תתכונני לחגיגות ה 20 שנות חברות, זה יגיע טיק טק!

    השבמחק
  4. אכילת החשבונות היא אחלה דרך להתמודד עם המחירים הזועתיים האלו!
    *אני שילמתי חשבון של פברואר ומרץ- 3000 שח... לא פחות ולא יותר. אני גם חושבת להתחיל לאכול את הניירת הזו . זה מביא כזה דיכאון ... :)
    מזל טוב לחצי שנת היום הולדת :))))

    השבמחק
  5. המתנה הכי טובה-
    מזל טוב, מוזר אבל אני לא מצליחה להזכר במתנת יומולדת מפתיעה או שווה במיוחד... אוהד בעלי היקר תמיד מפתיע במשהו שווה, ולכן קשה לבחור מבין כל המתנות. אבל כשהייתי בת 18, ביום היומולדת עברתי טסט וקיבלתי רישיון- מתנה די שווה, אני חושבת שהיא מעצמי? בכל מקרה, בזכותך לא רק שנרשמתי לבלוג, אלא גם פתחתי בעצמי בלוג ליצירות שלי :)... בינתיים הוא ריק אבל לפחות שם ועיצוב לבלוג כבר יש.

    השבמחק
  6. המתנה הכי שווה שלי-
    קיבלתי מכל החברים שלי ליומולדת 25 מצלמה!
    לא סתם מצלמה ה SLR הראשונה שלי :-)
    שווה, לא?

    השבמחק
  7. המתנה הכי טובה שלי....
    רעיון נפלא מאישה נפלאה לא פחות!
    המתנה הכי שווה שקיבלתי היתה מתנה נהדרת משתי חברותיי היקרות רוני וחן - גילוי השיאצו.
    ביומולדת 29 לקחו אותי הבנות קשורת עיניים ועשו לי יום פינוק שכלל ארוחת בוקר במקום בלב הפסטורלי ולפני כן - פינוק שיאצו של שעה.
    כך זכיתי להכיר את התחום המדהים הזה, ואישה מדהימה שלאחר מכן עשתה לי שיאצו באופן קבוע. מי ידע שלחיצות יכולות לעשות כל כך נעים?

    השבמחק
  8. תודה :-)
    שבע, אתה אומר?

    השבמחק
  9. איך עשית לי חשק...
    נשמע מעולה. אני צריכה לקחת ממך את ההמלצה לשיאצואיסטית שלך- נשמע מרגיע ומשובח...

    השבמחק
  10. 20 שנה, לך תזכור... :-)
    קשה להאמין שאנחנו עוד מעט שם, הא?... נדאג לך לאיזה מגרד גב או משהו :-) נשיקות.

    השבמחק
  11. אכן לא מעט...
    מוכנה להלוות לך את לאקי, אם זה יעזור באכילת החשבונות :-)
    ותודה!

    השבמחק
  12. אני אקח את זה כמחמאה :-)
    סחתיין, ואשמח לראות את הבלוג שלך, כשיתמלא... ממה שראיתי בפייסבוק זה בהחלט נראה מבטיח!

    השבמחק