יום שלישי, 21 בפברואר 2012

איי קראמבה!


 

"אינטרנט? הדבר זה עדיין קיים?"


בעלי היקר ואני, נפגשנו לפני שלוש שנים בחסות האינטרנט. אין ספק שהאינטרנט מקרב לבבות- אחרת איך הייתה מכירה רחובותית כמוני- קיבוצניק שגר בכלל ליד עפולה?


"איי קראמבה!"


דייט ראשון, בחסות ביבי, לבני ושות` ב10.2.2009- יום בחירות בישראל, ויום בחירות פרטי משלנו... גשם מטורף בחוץ, יושבים בגדרה בבית קפה קטן וחמוד, מסביבנו אנשים באים והולכים, ואנחנו מדברים ומדברים... עד שמסביבנו כבר מרימים את הכסאות.


"סופגניות, האם יש משהו שהן לא יכולות לעשות?"


רגע לפני דייט שלישי. מתכננים תוכניות, בדרך לקיבוץ בצפון, וההוא שלמעלה- צוחק... קמה בבוקר עם 39 מעלות. כולי קוואץ`, ערימות של טישו ודקסמולים לקינוח. ופתאום- דפיקה בדלת, בחור מהצפון מחייך אלי עם מצרכים למרק עוף- ותוך חצי שעה, מרק עוף שכולו בריאות בדרך אלי למיטה... אז כבר ידעתי שהוא יהיה בעלי :-)


בארט, עם 10,000 דולר אנחנו נהיה מיליונרים, נוכל לקנות כל מיני דברים, כמו... אהבה


אפשר לומר שחזרנו לתקופת הצבא. אני ברחובות, הוא בקיבוץ בצפון, נוסעים כל סוף שבוע (ולפעמים תופסים גם "אפטר", בשלישי) סופגים אחד את השניה בסופשבוע, שיהיה ליתר השבוע, ומתגעגעים תוך-כדי...


"הרשמת אותי בן. ואני לא מתרשם בקלות. וואו! מכונית כחולה!"


התירוץ היה שמונה חודשים ביחד, העוד-לא-בעל היקר ארגן לי יום מפנק שכולו דברים שאני אוהבת- התחלנו בטיול בנחל ציפורי עם ארוחת בוקר שווה, המשכנו לבית לחם הגלילית, שם טיילנו עם מדריך במקום המקסים-מקסים הזה ומשם לארוחת צהרים מפנקת ומשביעה.


בערב הוא לקח אותי בעיניים קשורות (כאן כבר חשדתי...:-) ) לפסל זייד, שמשקיף על כל העמק.

רשימת מכולת-שביל פנסים סיניים, ארוחה רומנטית לשנינו, גבר אחד כורע על ברך, שר לי שיר ומציע לי להיות אשתו, ובחורה אחת בוכה.

כמובן שאמרתי "כן".


אם אתה באמת רוצה להשיג משהו בחיים, אתה חייב לעבוד בשבילו... עכשיו שקט- הם עומדים להכריז על המספרים הזוכים בלוטו!


 לומר לך (שוב) שאתה הדבר הכי טוב שקרה לי? הבחור האחד והיחיד, שאותו פגשתי לפני שלוש שנים, וזה מרגיש כאילו הכרתי אותו כל חיי... האדם עם הלב הכי רחב ונדיב, שעוזר לכל מי שהוא רק מכיר (וגם לאלו שהוא מכיר שנייה וחצי) ושמצחיק אותי גם בלי מילים. הגבר הכי מפרגן ומפנק שהכרתי, בעל ידי זהב, ושבעצם- הכי דומה לי בעולם (איפה עוד הייתי מוצאת מישהו שמכיר ואוהב את "ארבע אחרי הצהרים"?) ...


שיש לו את אוסף התכונות, שפעם אמרתי לעצמי שלא יכול להיות שיהיו כולן בבן-אדם אחד, ואהיה מאושרת אם אמצא מישהו שיש לו רק חצי מהן. אז יש בן אדם כזה, ובחיי, אם לא הייתי יודעת שהוא קיים, הייתי יכולה להיות בטוחה שהמציאו אותו. (ואני חושבת שנס-תפק בזה... לפני שיאשימו אותי בהשתפכות יתר).


"בואו נרים כוסית לחיי האלכוהול: הגורם והפתרון לכל בעיות החיים"


ובלי קצת יצירה אי אפשר... לפני שנתיים התחתנו, בחתונה חורפית, פורימית ושמחה.


החלטנו לתזכר את האנשים לגבי התאריך- שלחנו והדפסנו מגנט של Save the date
עם כל התרוצים האפשריים ללמה –לא- לבוא לחתונה. חייבת לומר שאנשים שאכן לא באו, לא השתמשו באף אחד מהתרוצים האלו, והיו מקוריים אפילו יותר...
הכנת המגנט היתה אחד התהליכים הכיפיים, כשישבנו ערב שלם ושלפנו תרוצים, הזויים אחד יותר מהשני.



את ההזמנה עיצבנו גם- הכנתי אוריגמי של חתן וכלה (חייבת לומר שזה בהשראה מאיזושהי חוברת שראיתי, אם כי אני לא מצליחה להזכר מאיפה ולתת את הקרדיט... אם מישהו זוכר- אשמח לרשום). אם אתם שמים לב, יש לחתן מפתח ברגים בכיס, כיאה לחתננו החביב :-)



את המגזרות המקוריות שמנו בקבלת הפנים, ביום החתונה.


ומהצד השני- גזרנו המון המון ניירות עם שליפים קטנים לתלישה, בדומה למודעות שתולים על הקיר... וככה נשלחו ההזמנות לאורחים.



מעבר לזה, חשבנו גם על מתנות לאורחים, משהו בעבודת יד. הכנו להם ערכת פינוק לקפה בבוקר שאחרי- שכללה טים-טאם והסבר איך שותים איתו, תיונים, קוביות סוכר, ושקית זרעונים של עשבים לתה (נענע, מליסה או מרווה) – לתה של עוד חודש, ועם הסבר קצר על סגולות הצמח את הכל ארזנו בקרטונים גליים וצבעוניים שקופלו לשניים)..
זו היתה השקעה אדירה מבחינת זמן ההכנה (מסתבר שלוקח לא מעט זמן לניילן טים-טאמים, ולתפוס בשקית ניילון זרעים מיקרוסקופיים של נענע :-)) אבל זו היתה הדרך שלנו להודות לאורחים היקרים שלנו שבאו מקרוב וגם מרחוק, ושמחו איתנו המון. אין לי לצערי תמונה של פנים המתנה... אבל אפשר לראות מכאן את כמויות הקרטונים שהכנו:



ומשהו קטן אחרון- בחתונה עצמה, בגלל פורים הבאנו המון תחפושות ודברים משמחים אחרים, אבל אחד הדברים החביבים שהיו זה נעליים קופצות- שהעלו את מפלס האנרגיות בכמה דרגות... בתמונה- אפילו הכלה עלתה על נעליים כאלו, ככה עם כל הקונסטרוקציה :-))



"זכרו – אנחנו משפחה נורמלית ונחמדה."


אז מזל טוב לנו ליום הנישואין השני, ולעוד הרבה שנים טובות ומאושרות כמו שהיו לנו עד עכשיו. אוהבת אותך מאד

34 תגובות:

  1. מקסים מקסים מקסים!!!

    השבמחק
  2. כל כך מרגש לשמוע את הסיפור הזה בכל פעם מחדש!

    השבמחק
  3. חסרה לי הקטע הבא: "שוויץ... חלפו שלושה שבועות מאז שאני והע-לא-חתן הכרנו... נסעתי לבקר חבר ותיק בציריך הקסומה... מעולם בעבר לא ביקרתי במטרופולין השוויצרי הכל כך מיוחד הזה... אבל את כל זמני ביליתי בשיחות עם הקיבוצניק בסקייפ... בסוף (כמעט בכוח) הסכמתי לעזוב את המחשב לטובת מסעדת פונדו מקומית... תירצתי לעצמי שצריך לאכול משהו... אך מיד עם סיום הארוחה חזרתי לסקייפ... " זאת לא חוכמה אבל תכלס גם אני מיד ידעתי:-)

    השבמחק
  4. מקסים מאוד!!! אהבתי!

    השבמחק
  5. סיפור מקסים! אהבתי את שנינויות הסימפסונס וכמובן גם את המתיקות הכ"כ מתוקה של אנשים שיודעים להכיר בכמה נפלא מה שיש להם ביד! ד"ש מברצלונה :-)

    השבמחק
  6. איילת, מקסים מקסים מקסים :-)

    השבמחק
  7. תודה, ד"ש מארץ הקודש...

    השבמחק
  8. הצלחת להצחיק אותי :-)

    השבמחק
  9. יפתי! כרגיל, ריגשת אותי ואפילו הצלחת לייצר לחלוחית קלה בזווית העין... נהדרת, תמשיכי לכתוב!

    השבמחק
  10. איזה יופי. פשוט ומרגש.

    השבמחק
  11. איך הזמן טס ? כתבת יפה ...:-)

    השבמחק
  12. כמה מרגש!!!
    מרגש לשמוע את הסיפור הנפלא הזה שוב ושוב. אתם זוג מקסים! שניכם! אוהבת את כל אחד מכם לחוד ואת שניכם ביחד. וצריך להיפגש קצת יותר :-)

    מזל טוב ולעוד המון המון שנים מאושרות ביחד!

    השבמחק
  13. מזל טוב! לעוד הרבה שנים נהדרות!!

    השבמחק
  14. תגובה-
    הזלתי דמעה ואפילו שתיים (טוב, נו, אולי שלוש...)

    השבמחק
  15. יום נישואין שני ושמח
    הלידה של ארז היתה ארוע מהיר ודרמטי, מכיון שהוא סבל מקשיי נשימה-לקחו אותו מיד לטיפול נמרץ ואני אפילו לא ריתי אותו,
    בתקופה ההיא לא היה מקובל שגברים נכנסו לחדר הלידה, היו משאירים את היולדת בחדר לידה, ואחרי כמה שעות מתקשרים לברר אם ומה נולד.
    כשעופר הגיע לבקר אותי שעתיים אחרי הלידה ,כמובן ששלחתי אותו ישר לפגיה לברר מה שלום התינוק, הוא חוזר ואומר לי " שמו אותו בתוך אקוואריום",
    אני צחקתי "מה אקוואריום, מה זה דג? והוא ענה " זה - לוויתן זה".ובכן איילת - זכית בלוויתן, במובן הטוב של הביטי, כזה שלמרות נקודת הפתיחה החלשה שלו
    הוא הגיע לכל קווי הסיום ביחד עם כל בני גילו,וגם עקף רבים בעלייה.
    ואפילו עשה אותי אמא של מהנדס!
    אני מאחלת לכם עוד הרבה שנים של זוגיות יפה. והגשמת כל חלומותיכם!
    אמא אוהבת אתכם תמיד.

    השבמחק
  16. איזו רשומה מלאה כיף!!!
    גם אחי נישא בפורים. הם דרשו מכולם לבוא מחופשים. ואכן חוץ מאמא שלי שהתחפשה לפולניה מאוכזבת, כולם היו מחופשים :) איזה כיף היה!!!
    בהמלצתי- הם רשמו על ההזמנה- לבוש פרוע יהלום את האירוע.
    וגם אני חוגגת יום נישואים. מחר!!! טפו טפו טפו- עשר שנים!!! כיף!
    ההזמנה שלך- מדליקה לאללה!!!

    השבמחק
  17. מקסים ומרגש!

    השבמחק
  18. תודה יקירה :-)
    אוהבת גם אתכם בחזרה :-)
    ואכן צריכים להפגש- Name the date, name the time... (כבר עברתם דירה?)

    השבמחק
  19. תודה רבה רבה!
    נשיקות :-)

    השבמחק
  20. תודה רבה :-)
    צריכה טישו?

    השבמחק
  21. יש הרבה דגים בים...
    אבל הוא הדג (לוויתן) הכי טוב שיש.
    ריגשת אותי מאד בתגובה (וכמובן שארז קרא גם והתרגש כמוני).
    מאחלת לנו המשך זוגיות יפה כמו שאני יודעת שהיתה לך ולעופר, וגם כמו להורים שלי- עם הרבה כבוד הדדי ואהבה.

    תודה שוב!
    איילת

    השבמחק
  22. תודה רבה!
    עשר שנים, ממש חמסה-חמסה :-) שיהיה במזל...
    ותודה על המילים הטובות.
    איילת

    השבמחק
  23. עוד חודש כנראה, אם ירצה השם :-)
    מבחנים וחופשה בחו"ל עוד צפויים לפני זה- עמוס, אז נראה לי שנקבע אחרי שנעבור!

    השבמחק
  24. יאללה, קבענו!
    שיהיה בהצלחה עם המבחנים-מעבר-חופשה בחו"ל (איזה כיף!)

    השבמחק